۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین نیاز است

۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین نیاز است به گزارش فراز برج، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با وعده بهسازی 3 بزرگراه کشور با اعتبار 3.5 همت، اظهار داشت: 9000 اتوبوس برای برای جابجایی زوار اربعین نیاز است.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بهسازی بزرگراه های قم- کاشان، کاشان - اصفهان و زنجان - تبریز با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی آگاهی داد و اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرائی طرح، ۵ اکیپ در محور بزرگراه قم - کاشان و ۶ اکیپ اجرائی در بزرگراه زنجان - تبریز درحال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه مقاطع ضروری بزرگراه قم-کاشان- اصفهان تا انتهای سال جاری با اقدامات ترمیمی بهسازی می شود، اضافه کرد: در زمان حاضر ۳۰۰ اکیپ اجرائی جهت بهسازی ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.
وی حجم اعتبارات اجرائی جهت تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه های کشور را افزون بر ۲۰ همت اعلام نمود و با اشاره به سفرهای اربعین، اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در امتداد بهسازی، ایمن سازی و… مسیرهای جاده ای منتهی به مرزهای اربعینی کشور درحال اجراست که تا ۲۰ روز قبل از شروع سفرها ادامه پیدا می کند.
به گفته رییس سازمان راهداری، نصب و استقرار سایبان های جدید، دستگاه های آبسرد کن، راه اندازی خدمات بهداشتی و … در پایانه های مرزی، در زمره اقدامات این سازمان جهت امور رفاهی زائران عزیز است.
امانی ارائه خدمات سفر به زوار اربعین حسینی را همچون مهم ترین مسئولیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست و اشاره کرد: جهت حمل و نقل زوار عزیز اربعین حسینی در پیک (اوج) سفرهای بازگشت، ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز است که با بهره گیری از ظرفیت داخلی شرکت ها، سازمان های نظامی و… بتوانیم بهتر از سالهای قبل به زوار اربعین ارائه خدمت نماییم.


منبع:

1403/04/16
11:39:33
5.0 از 5
348
تگهای خبر: آزادراه , ایمن سازی , حمل و نقل , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان