هشدار بارش باران در ۹ استان کشور

هشدار بارش باران در ۹ استان کشور فراز برج: سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 9 استان تا یکشنبه هفته آتی آگاهی داد و برای 11 استان هشدار افزایش شیب فشاری و خسارت های ناشی از آن صادر کرد.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر، باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی مناطق شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و مازندران رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
روزهای پنجشنبه و جمعه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در بعضی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، ارتفاعات زنجان، شمال خراسان شمالی، دامنه ها و ارتفاعات استانهای مازندران، البرز، تهران و سمنان ادامه دارد.
شنبه و یکشنبه هفته آتی در بعضی مناطق شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات مازندران و سمنان در ساعات بعدازظهر رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می دهد.
با توجه به ناپایداری ها فصلی طی ۵ روز آینده رگبار و رعدوبرق در بعضی مناطق واقع در ارتفاعات کرمان و شمال و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور طی این مدت جو پایداری حاکم است.
همچنین، طی ۵ روز آینده پدیده غالب در نوار شرقی ایران خصوصاً سیستان و شرق کرمان، مناطقی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک هم راه است.
دریای عمان خصوصاً مناطق شرقی طی ۵ روز آینده و خلیج فارس نیز در ۳ روز آینده مواج است.


منبع:

1403/04/27
12:23:12
5.0 از 5
243
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان