پیش بینی هوای كشور؛

کدام استان ها امروز بارانی است؟

کدام استان ها امروز بارانی است؟ به گزارش فراز برج، رئیس مرکز پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر) در بعضی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.



صادق ضیائیان رئیس مرکز پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این که بارش ها تا روز شنبه (۲۸ مهر) در نقاط مختلف کشور تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر) در بعضی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، فردا (پنجشنبه، ۲۶ مهر) در شمال غرب و روز جمعه (۲۷ مهر) در شمال غرب، شمال زنجان و غرب سواحل دریای خزر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.
وی افزود: روز شنبه (۲۸ مهر) بارش در استانهای واقع در سواحل دریای خزر و قسمتهایی از اردبیل ادامه می یابد و طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در بعضی مناطق شمال غرب، غرب و مرکز کشور وزش باد شدید پیشبینی می شود.
رئیس مرکز پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در انتها اظهار داشت: آسمان تهران امروز، صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد و فردا، کمی ابری و وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.


منبع:

1403/07/25
09:12:42
5.0 از 5
24
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان