یاتا:

ترافیك سفر هوایی تا ۲۰۲۴ به سطح پیش از پاندمی بر نمی گردد

ترافیك سفر هوایی تا ۲۰۲۴ به سطح پیش از پاندمی بر نمی گردد اتحادیه هوانوردی، یاتا، در گزارش جدید خود اعلام نمود بحران كووید 19 امسال صنعت ایرلاین های جهان را به مبارزه برای بقا واداشت و ضررهای سنگین این صنعت در 2021 هم ادامه خواهند داشت.


به گزارش فراز برج به نقل از مهر به نقل از راشاتودی، اتحادیه هوانوردی، یاتا، در گزارش جدید خود اعلام نمود بحران کووید ۱۹ امسال صنعت ایرلاین های جهان را به مبارزه برای بقا واداشت و ضررهای سنگین این صنعت در ۲۰۲۱ هم ادامه خواهند داشت. مدیرکل یاتا، الکساندر دیجونیاک، اظهار داشت: این بحران ویران گر و بی اما ن است. ایرلاین ها ۴۵.۸ درصد از هزینه های خود کاسته اند اما درآمدهای آنها ۶۰.۹ درصد سقوط کرده است. نتیجه این شده است که ایرلاین ها به ازای هر مسافر امسال ۶۶ دلار ضرر خواهند کرد که در کل منجر به ضرر سالانه ۱۱۸.۵ میلیارد دلار خواهد شد. این ضرر در سال آینده ادامه خواهد داشت اما با کاهش شدید ۸۰ میلیارد دلاری روبرو خواهد شد. با یان حال چشم انداز ضرر ۳۸.۷ میلیارد دلاری چیزی نیست که بخواهیم برای آن جشن بگیریم. او افزود: تاریخ سال ۲۰۲۰ را بعنوان بدترین سال مالی صنعت مسافرت هوایی ثبت خواهدنمود. ایرلاین ها بطور متوسط نیم میلیارد دلار در روز از هزینه های خود کاستند و با این وجود ضرری سنگین را به ثبت رساندند. اگر کمک ۱۷۳ میلیارد دلاری دولت ها نبود تابحال با حجم بزرگی از ورشکستگی ایرلاین های جهان روبرو شده بودیم. دیجونیاک اظهار داشت: با آنکه اوضاع مالی در ۲۰۲۱ بهتر می شود اما مسیر ریکاوری طولانی خواهد بود و انتظار نمی رود تا سال ۲۰۲۴ حجم مسافرت ها به سطح پیش از پاندمی بازگردد.

1399/09/11
23:13:54
5.0 از 5
1456
تگهای خبر: صنعت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان