فرمول تعیین قیمت مسکن

فرمول تعیین قیمت مسکن به گزارش فراز برج، نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت: عوامل گوناگونی همچون قرارگیری ملک در مناطق مختلف و دسترسی آن به مراکز اصلی شهر در قیمت آپارتمان اثرگذار است.


به گزارش خبرگزاری فراز برج، داود بیگی نژاد با اشاره به اینکه عوامل بسیار زیادی بر تعیین قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران اثر دارد اظهار داشت: محل قرارگیری ساختمان و دسترسی آن به نقاط مختلف و مراکز اصلی شهر تأثیر بسیار زیادی بر تعیین قیمت مسکن دارد به صورتی که اگر دسترسی واحدها به مناطق مرکز شهر و خطوط ارتباطی مترو و بی آرتی مناسب و سریع باشد زمینه ساز افزایش قیمتها خواهد بود.
وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: برای خیلی از خریداران متراژ واحدهای مسکونی خیلی مهم است و به صورت معمول متراژهای ۷۰تا ۸۵متر پرخریدارترین متراژهای واحدهای مسکونی است که بر روی قیمت مسکن هم اثر گذار است. همینطور نقشه واحدهای مسکونی هم از دیگر عوامل کشف قیمتها به حساب می آید.
بیگی نژاد با اشاره به اینکه عمر و امکانات داخلی آپارتمان و مشاعات از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت مسکن به حساب می آید اظهار داشت: عمر پایین ساختمان و داشتن امکانات در ساختمان ها می تواند قیمت مسکن را افزایش دهد.
نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران بیان نمود: نورگیر بودن آپارتمان یکی دیگر از عوامل و جذابیت هایی است که می تواند قیمت واحد مسکونی را افزایش دهد.
وی ادامه داد: نبود آسانسور و پارکینگ می تواند قیمت مسکن را کم کند همینطور صدمه پذیر بود واحد مسکونی در مقابل بلایایی طبیعی می تواند از قیمت مسکن کم کند.
بیگی نژاد تصریح کرد: نقشه و امکانات آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی در صورتیکه در موقعیت مناسب واحد مسکونی قرار گرفته باشند می تواند کلید فروش بهتر واحد مسکونی باشد.
۲۲۳۲۲۵



منبع:

1403/03/08
15:52:01
5.0 از 5
298
تگهای خبر: آپارتمان , افزایش قیمت , برج , حساب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان