هشدار به مستاجرین

هشدار به مستاجرین به گزارش فراز برج، نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت: بازار اجاره مسکن طی یک ماه گذشته در وضعیت رکود تورمی رفته و هنوز رونق معاملات مسکن شروع نشده است.



به گزارش فراز برج، داود بیگی نژاد نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با اعلان اینکه درحال بازار مسکن در ضمن ماه گذشته متوقف شده و بازار وارد دوران رکود شده است اظهار داشت: بازار مسکن به شکلی است که خریدار و فروشنده آپارتمان طی یک ماه گذشته صبر کردند به شکلی که نه معامله خرید انجام شده و نه معامله فروش انجام شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: وی ادامه داد: دو طرف معاملات مسکن منتظر انتخاب رییس جمهور جدید هستند تا بلکه با این تحول سیاسی، مسیر قیمت ملک در راستای مورد انتظار آنها قرار بگیرد.
بیگی نژاد اظهار داشت: فروشنده ها خود ۲ دسته هستند که یک دسته از آنها چون قصد خرید آپارتمان مصرفی پس از فروش محل فعلی سکونت شان را دارند (متقاضیان تبدیل بهینه)، آنها نیز در جبهه فکری خریداران، انتظار کاهش قیمت را می کشند.
او تصریح کرد: مشاوران املاک می گویند، در هفته های گذشته کسب وکارشان به شدت تحت تاثیر انتخابات قرار گرفت.
وی از تعیین سقف اجاره بهای مسکن آگاهی داد اظهار داشت: اگر میزان سقف اجاره بها تعیین شده، برای مالکان رضایت بخش نباشد شرایط ایجاد قراردادهای پنهان فراهم می شود که مستاجرین سفارش می شود از انعقاد چنین قرارداد های پرهیز کرده تا گرفتار مشکل نشوند.



1403/04/10
09:39:04
5.0 از 5
312
تگهای خبر: آپارتمان , اجاره , برج , رونق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان