نقشه راه تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در سازمان راهداری تدوین شود

نقشه راه تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در سازمان راهداری تدوین شود به گزارش فراز برج، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نقشه راه پیشنهادی تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در حوزه فعالیتهای این سازمان را تدوین کند.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر، محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در اولین نشست کمیته دائمی رصد و پایش برنامه هفتم توسعه کشور عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه احکام مفید فایده ای در جهت تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی ترسیم شده است.
وی توجه به بسترهای قانونی و مقرراتی برای اجرای این احکام را گامی مهم تر خواند و بیان داشت: باید با استخراج آیین نامه ها، دستورالعمل ها و اسناد در رابطه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهکارهایی برای عبور از چالش ها و برآورد تأمین اعتبارات برنامه کاری سالیانه در زمان اجرای برنامه هفتم توسعه به منظور عرضه به وزارت راه و شهرسازی تهیه و تدوین شود.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بر این اساس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای باید نقشه راهی را به منظور بسترسازی مقرراتی برای عرضه به دولت با هدف رفع هم پوشانی ها و عملیاتی کردن و تحقق احکام برنامه هفتم توسعه، تنظیم، فازبندی و زمان بندی کند.
غفاری افزود: با استخراج و جمع بندی موضوعات و احکام، میتوان پیشنهاداتی را در زمینه تأمین اعتبارات و اجرای تکالیف و احکام و ارائه نمود.
به گفته وی، در این نقشه راه میتوان پیشنهاداتی را در رابطه با تأمین اعتبارات مورد نیاز با بازبینی در مواردی مانند جرایم رانندگی، ضمانت اجرایی دریافت عوارض آزاد راه های دولتی و چگونگی تأمین منابع برای اجرای پروژه های حوزه راه روستایی به دولت ارائه نمود.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی همینطور به موانع پیش رو در حوزه لجستیک اشاره و تصریح کرد: با اصلاح ساختارها، میتوان فعالیتها در این عرصه به نحو مطلوب تری به پیش برد.


منبع:

1403/06/25
15:28:30
5.0 از 5
32
تگهای خبر: پروژه , حمل و نقل , ساخت , شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان