ممنوعیت فوری فروش این خانه ها

ممنوعیت فوری فروش این خانه ها به گزارش فراز برج، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: خرید و فروش امتیازهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و تمامی فروشندگان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می گردند.


به گزارش فراز برج به نقل از خبر آنلاین، حسین جنتی با اعلان اینکه به هیچ عنوان امکان خرید و فروش امتیازهای پروژه های نهضت ملی مسکن خصوصاً در استان تهران و در شهرهای جدید این استان وجود ندارد، اظهار داشت: تا حالا چندین بار به متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن هشدار داده ایم که امتیازهای پروژه ها قابل انتقال و یا فروش و واگذاری نیست و فریب دلالان و سوداگران در این بخش را نخورند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی افزود: در صورتیکه متقاضیان به سبب وجود دلالان و سوداگران امتیازهای واحدهای نهضت ملی مسکن خودرا واگذار و یا به فروش برسانند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون روند اجرای پروژه های نهضت ملی در استان تهران در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارد و به هیچ عنوان امتیازی و یا برگه ای وجود ندارد که بوسیله آن بتوان آنرا به دیگری واگذار کرد.
جنتی با اعلان اینکه خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن بصورت وکالتی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوعست و وجاهت قانونی ندارد، اظهار داشت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی تامین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی برخورد قانونی بوسیله مراجع قضائی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته اند را به همراه دارد.

۲۲۳۲۲۵



منبع:

1403/07/07
09:21:59
5.0 از 5
122
تگهای خبر: پروژه , خرید و فروش , شهرسازی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان