تهیه چارچوب سند ملی ترانزیت در دستور کار قرار گرفت

تهیه چارچوب سند ملی ترانزیت در دستور کار قرار گرفت به گزارش فراز برج، سیزدهمین جلسه تدوین آئین نامه های قانون برنامه هفتم با مبحث تهیه و تصویب سند برنامه ملی گذر ( ترانزیت ) و ارتقاء جایگاه کشور در بازار تولید و تجارت جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر، در جهت تدوین آیین نامه های اجرایی جز ۲ بند (الف) ماده ۵۷ با مبحث تهیه و تصویب «سند برنامه ملی گذر (ترانزیت)» و بند (خ) ماده ۵۷ با مبحث ارتقا جایگاه کشور در بازار تولید و تجارت جهانی سیزدهمین جلسه تدوین آیین نامه های قانون برنامه هفتم در روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه به ریاست امیر محمود غفاری معاون محترم برنامه ریزی و مدیریت منابع با حضور نمایندگان زیر بخش حمل و نقل و بخش خصوصی، در سالن جلسات این وزارت خانه برگزار گردید.
در این جلسه مقرر شد دفتر برنامه ریزی نسبت به تهیه چارچوب سند ترانزیت اقدام نماید. همینطور در مورد مبحث ارتقای جایگاه کشور در بازار تولید و تجارت جهانی، ضمن بررسی متن تهیه شده مقرر گردید متن با رویکرد سیاستگذاری و با اعمال نظرات کارشناسی مطرح شده در جلسه مورد بازبینی قرار گرفته و مجدد عرضه شود.


منبع:

1403/07/23
08:46:36
5.0 از 5
26
تگهای خبر: ترانزیت , تولید , حمل و نقل , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان